Veioze si Lampi de veghe

 Dom'le, cum sa zic eu, 'oi fi eu viticultor, dar nu stau tot timpul in vie si in crama. Mai am si eu casa, nevasta, mai e si vreme rea. Si cand este vreme rea nu poti lucra pe afara, intri in casa sau in atelier (iar aici iti dai seama ca l-ai lasat de izbeliste si nu prea ai cum sa lucrezi ca te flutura vantul din toate cotloanele). Dar, cand te vede nevasta-ta ca te mai odihnesti si tu putin, imediat iti face planuri. Asa ca, repede iti faci tu de lucru pe undeva. 

Si m-am pus pe facut veioze si lampi de veghe. Aveam de ceva vreme o dorinta sa ma pun sa le fac, doar ca nu aveam chemare. Iar intr-o dupa-amiaza eram plictisit si ma plangeam nevesti-mii ca e atata de munca si vremea nu ma lasa si ca vezi si pe dincolo si......... imi da un impuls: "dar de ce nu faci veioze?" Incepand cu a doua zi m-am pus pe treaba. Nu zic ca ideile imi tot curgeau si curgeau si curgeau si inca mai am idei....
Plus ca veiozele nu le tin pentru mine. Daca doreste careva, pentru sine sau pentru un cadou le atasaez mai jos.


Lampa de Veghe - 270 lei transport inclus
VANDUT


Veioza Far - 270 lei transport inclus





Veioza Floare - 270 lei transport inclus

Veioza Ceasca - 270 lei transport inclus




Pagina de Facebook Crama Aurelian Lupu.

Comentarii

Postări populare